NARLIDERE ALTINVADİ’DE İDADİK A YÜRÜYÜŞÜ (3 Aralık 2017)

Bugün İDADİK A Grubu ile Hüseyin Keçeci rehberliğinde Narlıdere Altınvadi’de yürüyüş etkinliği yaptık. Sonbahar mevsiminin bütün güzelliklerinin sergilendiği vadide, neredeyse bütün parkur boyunca sararmış çınar yaprakları içinden ilerledik. Hatta öğle molası verdiğimiz yerde kuru yapraklar üzerine uzanınca uyuyakalmışım!

IMG_0407Bu etkinlik İdadik’in A Grubu yürüyüşü olduğu için toplam 30 kişi içinde bir çok misafir vardı. Çoğunun ayakkabı çanta düzenleri iyi olmadığından, parkurda bir sıkıntı yaşamamaları için rehberimiz tempoyu çok yavaş tuttu. Bu nedenle vadinin Sonbahar renklerini izleyebilme ve bol bol fotoğraf çekme şansı buldum.

Altınvadi’de bundan yedi sene önce de yürümüştüm. Görebildiğim kadarıyla vadide bir sürü yerleşim kurulmuş ve bahçeler yapılmış. Bu nedenle bazı patikalar kaybolmuş ve çoğunlukla vadenin tabanındaki dere içinden yürümek zorunda kaldık.

Mola yerine geldiğimizde rehberimiz isteyenlerin burada kalabileceğini, isteyenlerin şelaleye kadar gidebileceğini söyledi. Ancak grubun tamamı yürümeye karar verdi. Aslında Şelale diye gördüğümüz kayaların üzerinden akan ve muhtemelen vadideki derenin bir kolu. Nemli ortam nedeniyle oluşan yosunlarla kaplı kayalar çevrede hoş bir görüntü veriyordu. Burada yosunlu bir kaya yanında selfie yapmaktan kendimi alamadım!

Şelale(!)den döndükten sonra mola yerinde tam 1,5 saat kaldık! Bu sürede insanlar gruplar halinde toplaşıp yemekler yediler, sohbet ettiler. Ben dere boyunca sıralanan çınarlara bakan bir yerde oturdum ve bugün sırası gelen 667. sandviçimi yedim. Sonrasında tatlı bir ağırlık çöktü ve yukarda dediğim gibi çınar yapraklarının üzerinde küçük bir şekerleme yaptım!

Moladan sonra etkinliğin ikinci kısmı olan geri dönüşü geldiğimiz dere yatağından yapmadık. Rehberimiz, grupta yürüyüşe yeni başlayan kişiler olduğunu düşünerek, dönüşü vadiye yukardan bakan toprak yoldan yapmayı tercih etti. Bu durumda ne kadar yavaş gitsek de kısa sürede yürüyüş başlangıç noktasına ulaştık.

Bu etkinlikte çektiğim fotoğraflardan seçtiklerim ve arkadaşlarımın medyada paylaştıklarından yararlanarak hazırladığım albümü aşağıda veriyorum.

Not: Aşağıdaki fotoğrafları herhangi birine tıklayıp, açılan penceredeki veya klavyeniz üzerindeki ok işaretleri yönünde izleyebilirsiniz.