ILIPINAR Doğa Yürüyüşü (5 Nisan 2019)

Villakent’li arkadaşlarla düzenlediğimiz Ilıpınar doğa yürüyüşünün rehberliğini Fazıl Açış yaptı. Sabah 9’da Villakent merkezinde toplanan 13 komşu, araçlarımızla gittiğimiz Ilıpınar’ın dağ tarafı çıkışından yürüyüşe başladık.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı i19-665x478.jpg

Güzel bir hava ve yemyeşil bir doğa içinde önce orman yolundan, sonra orman içinde patikadan tırmanmayı sürdürdük. Bir süre balkanlarla uğraşmak zorunda kaldıysak da, sonra tekrar toprak yola ulaşıp yürüyüşe devam ettik. Birkaç iniş çıkış yaptıktan sonra orman içinde çok güzel bir yerde mola verdik.

Keyifli sohbetlerle geçen moladan sonra dönüşü farklı bir rotadan sürdürerek yürüyüşü gene Ilıpınar’da bitirdik. Neticede toplam 8 küsür kilometre tutan güzel bir etkinlik oldu.

Bu minik etkinlikte çektiğim fotoğraflardan seçtiklerimle hazırladığım albümü aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

Not: Aşağıdaki fotoğrafları herhangi birine tıklayıp, açılan penceredeki veya klavyeniz üzerindeki ok işaretleri yönünde izleyebilirsiniz.