Foça Çanak Gagataş Etkinliği (9 Ağustos 2020)

Foça Çanak Sitesi’ndeki mütevazi yazlığımızın bulunduğu Çanak Koyu sahil ve tepelerinde hersabah yaptığımız yürüyüşler ve nispeten uzun bir rota olarak belirlediğimiz Gagataş Tepesi yürüyüşü, yaz ayları boyunca koyda yüzmenin yanında en yoğun etkinliklerim olmaya devam ediyor. Hernekadar Salgın nedeni ile önceki yıllara göre yazlığımıza geç gelmiş olsak da, neticede sabah yürüyüşlerini aksatmadım. Ayşen’le Çanak koylarında yaptığımız ilk yürüyüşten sonra komşu site Fotaş’da ikamet eden Arkadaşım Mehmet Uyaroğlu’nun davetleri ve program önerileri ile, arada yalnız, devam ediyorum.

Bugün bulutlu bir gün olacağa benzediğinden havanın nispeten serin olacağını düşünerek Gagataş’a gitmeye karar verdik. Gün doğmak üzereyken sahile inip Fotaş’a geçtim ve 6:30 gibi diğer arkadaşlarımız Erdem ve Nezaha ile buluştuk. Mehmet her zamanki gibi Çomar ve Looser ismini verdiği sitelerindeki sahipsiz köpekleriyle beraberdi. Dün sabahki yürüyüşte biraz formsuz gördüğüm için Liz’i getirmedim bu sabah, elim kolum serbest, rahat bir yürüyüş yaptım!

Herzamanki rotadan Mercan Sitesi üst yol, Eminağaevleri Gözde Sokak boyunca ilerleyerek nihayetinde patikaları takip edip YeniFoça’dan gelen toprak yola ulaştık ve fazla mola vermeden 2 saat sonra Gagataş Tepesi zirvesine ulaştık. Biraz nefeslenip zirveden çevreyi izledikten sonra, birkaç fotoğraf çekip dönüşe geçtik ve vakitlice sitelerimize ulaştık.

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 604823AD-7ED9-47E4-A2C2-447CF252099D-665x499.jpeg

Son bir minik not: Mehmet’in Looser ismini verdiği herzaman arkadan korkarak bizi takip eden dişi köpek zirvede mola verdiğimiz sırada kendiliğinden en büyük Gagataş kayasına çıkınca, artık Winner ismini hakettiğine karar verdik!

Bu güzel sabah yürüyüşünde çektiğim birkaç fotoğrafı aşağıda veriyorum:

Not: Aşağıdaki fotoğrafları herhangi birine tıklayıp, açılan penceredeki veya klavyeniz üzerindeki ok işaretleri yönünde izleyebilirsiniz.