Leela MiniTepe’de (12 Haziran 2019)

ABD Salt Lake City’de yaşayan büyük oğlum Cem, 2019 yazında ailesi ile tatil için Foça’ya geldiklerinde, eşi Masha ile zaman zaman bizim buradaki yazlıkçı komşularımızla yaptığımız sabah yürüyüşlerine katılmışlardı. Birisi Leela ve Maya ile kaldıklarından ile sıra ile katılım yapmışlardı. Bu durumlarda Leela anne veya babasını sorduğunda “Dağda” diyorlarmış. Birkaç gün sonra Leela “Ben de dağa gideceğim” diye tutturmuş. Sonunda onun gönlünü yapmak için bir akşamüstü hemen sitemizin arkasındaki MiniTepe ismini verdiğimiz tepeye çıkmaya karar verdik.

Passatla site sınırına kadar gittik ve sonrasında birlikte yürüdük. Cem başlangıçta Leela’yı sırtına aldı, Maya kolayca yürüyebildi. MiniTepe zirvesinde biraz oyalandık ve kısa bir süre sonra gün batışının fotoğraflarını çektik.

Leela dönüşte hep yürüdü ve arzuladığı dağ yürüyüşünü de yapmış oldu. Bu mini etkinllikte çektiğim fotoğraflardan hazırladığım albümü aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

Not: Aşağıdaki fotoğrafları herhangi birine tıklayıp, açılan penceredeki veya klavyeniz üzerindeki ok işaretleri yönünde izleyebilirsiniz.