Oğlan’dan Oğlan’a”, Burbank’dan Salt Lake City’e Uçtuk! (24 Mayıs 2014)

AysenBurbankSalt Lake City’deki büyük oğlumuz Cem, 2. Torunumuz Everest için geldiğimiz Los Angeles Santa Clarita’da bizi ziyarete gelmeyi, Türkiye’ye dönme tarihimizden önceye organize edemiyeceğini anlayınca, biz onlara gidelim diye uçak biletleri gönderdi. Böylece hem az da olsa onlarla da görüşebilecek, hem de ilk göz nurumuz torunumuz Maya’nın 2.Yaşgünü partisine katılabilecektik. Öyle de oldu, çok da güzel oldu!

Santa Clarita’dan Salt Lake City’ye gitmek için, uluslararası hava limanı Los Angeles değil, buraya daha yakın olan Burbank Bob Hope Hava Alanı kullanılıyor. Bugün Cumartesi olduğu için işe gitmeyen Can bizi uğurlayacak. Böylece haftaiçi her sabah yaptığı otomobil yolculuğunu bugün de tekrarlamak zorunda kaldı.

Pazartesi günü ABD’de geleneksel anma bayramı olduğu için tatilciler yollara dökülmüş. Dahili uçuşların tercih edilen Southwest havayollarının tarifesinde LasVegas’da aktarma var. Lebi derya çöl düzlüklerinden sonra alçalırken görülen Las Vegas yerleşimi, kumsala serilmiş renkli büyük halılar gibi duruyor uçaktan bakınca!

ucaktanbulutlarLas Vegas hava alanından downtowndaki yüksek oteller görülüyor. Buradaki büyük binaların dışındaki şehir manzaraları tipik ekose caddeler ve bahçeli evlerden ibaret. Doğal olarak bu kadar uzaktan bir renk cümbüşü ve eğlence şaşaası sezilmiyor!

Las Vegas hava limanındaki kumar noktalarına takılmadan(!) uçak aktarmamızı yaptık. Bir saat kadar sonra çevresindeki karlı tepelerle Salt Lake City manzaralarını izliyerek alana indik. Ayşen’in peşinden koşturarak(!) bizi bekleyen Cem’e ulaştık.

Bu yazının başlığındaki “Oğlandan Oğlana” ifadesini Can, bu minik seyahatimizin bitiminde bizi Burbank’den aldıktan sonra kullanmıştı. Çünkü dönüşte de bu defa Cem uğurladı, Can karşıladı!

Bu uçak yolculuğunda çektiğim fotoğraflardan hazırladığım albümü aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

Not: Aşağıdaki fotoğrafları, herhangi birine tıklayıp, açılan penceredeki veya klavyeniz üzerindeki ok işaretleri yönünde izleyebilirsiniz.

Oğlan’dan Oğlan’a”, Burbank’dan Salt Lake City’e Uçtuk! (24 Mayıs 2014)” hakkında 2 yorum

1. Ne mutlu. Oğulların özellikle torunların yanında olmak sizi gençleştirdi. Çok güzel görünüyorsunuz. Ama biz de özledik, gelin gari.

2. Biz de evimizi özledik. Bülbülü altın kafese koymuşlar, ille de kendi evim demiş misali aylar geçince kendi düzenimizi arıyoruz. Çocuklara bir katkımız olsun diye buralardayız. Bir işe yaradıysak, bizi mutlu eder. Beraber olmak da kuşkusuz ayrı bir mutluluk. Yani mutluluktan çıldırsak da neticede misafirsin. Özellikle erkek kısmısı, yani ben oluyorum, kendi çöplüğüme gün sayıyorum. Devamı yazın inşallah diyorum. Can’lar 5 Eylül’den itibaren bir ay Türkiye’deler. Cem’ler belirsiz..