Çal Dağı Etkinliği – 12 Ocak 2020

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı DSC05310-2-665x416.jpgGünün beklenmeyeni bu kadar uzun süre karda etkinlik yapmış olmamızdı. Bir çok arkadaşımın da ifade ettiği gibi, sadece zirve civarında bazı kar geçişleri yaparız diye bekliyorduk. Ancak öyle olmadı, neredeyse 6 saat karda yürüdük. Hadi bıktık demiyeyim, karda yürümeye doyduk diyebilirim rahatlıkla.

İdadik Aigai – Apollon Tapınağı Etkinliği – 5 Ocak 2019

Aigai nekropol alanına girince öğleden önceki son nefeslenme duruşunda biraraya geldik. Sonra hepbirlikte  öğle molası yapacağımız antik kent otopark tesislerine girdik.

Yunt Dağı Tepegöl Etkinliği – 29 Aralık 2019

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı DSC05213-1-665x293.jpg Böylece senenin son etkinliğinin, toplamda 20 km’ye varan sıkı bir yürüyüş olduğunu söyliyebilirim ki, bu da bizim kendimize verdiğimiz Yeni Yıl Armağanımız oldu!

Karakuzu’dan Dumanlıdağ Zirve ve Çukurköy – 15 Aralık 2019

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı DSC05159-2-665x407.jpg Birkaç gündür yağan yağmurlardan sonra güneşli ve çok güzel bir havada Karakuzu içinden Saat 8:50 gibi yürüyüşe başladık. Köyün dışına çıktıktan sonra sobalardan gelen is kokusundan kurtulduk. Dumanlıdağ’ın artık çok iyi bildiğimiz taşlı çalılık doğasından yükselirken ilk hedefimiz Dumanlıdağ zirvelerine kadar sıralanan rüzgâr santrallerinin(RES) bulunduğu boyuna ulaşmak.

Evka6’dan Asarlık’a,Yamanlar Batı Trans – 1 Aralık 2019

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı yyy-665x420.jpg Bugün Evka6 dolmuşlarının son durağından başlayıp, Yamanlar Dağı Batı tepelerinden yükselerek Menemen Asarlık’a kadar yürüdük. Arkadaşımız Çetin Tokatlı ve eşi Ferda ile, misafir arkadaşları Ömer de bugün bizimle oldular. Böylece sayımız bir kadın 11 erkek oldu ki, sanırım bu sezondaki en yüksek rakama ulaştık!

PİCASSO: GÖSTERİ SANATI SERGİSİ – 27 Kasım 2019

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 981B66F1-EA82-4CE7-ACE6-4C5E391209A6-665x499.jpeg Akdeniz’e kıyısı olan ülkelerdeki önemli kurumların yer aldığı “Picasso-Méditerranée” projesi kapsamında düzenlenen sergiler serisinde Arkas Sanat Merkezi, Türkiye’yi “Picasso: Gösteri Sanatı” sergisiyle temsil ediyor.

İDADİK SPİL ZİRVE ETKİNLİĞİ – 24 Kasım 2019

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı ida-beste-665x303.jpg Bugün için İDADİK, A Yürüyüşü olarak Beşpınar köyünden Atalanı ve Spil zirve rotasını ilan etmişti; B Grubu da Ayvacık’tan çıkarak zirve yapacak. Villakent’ten komşum Murat Yavuz misafirim olarak katılacağı için, A Grubunu tercih ettim.

GALESİON ZİRVE ETKİNLİĞİ – 17 Kasım 2019

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı 9A083B27-800A-4128-97FE-CD7C4A4E8C55-665x499.jpeg ile Metropolis antik kentinin kutsal dağı olarak ifade edilen “Galesion” Dağı’na çıktık. Şimdiki adı Kuşçu Dağı olan Galesion(Gallesions veya Galesia) zirvesine ulaştığımızda, yüksekliği 777 metre olarak ölçtük. Zirveyi işaret eden Türk Bayrağı bir öbek taş ile zemine tutturulmuş. Zirveye ulaşan, bayrak önünde fotoğrafını çektirdi. Sonra herkes geldiğinde topluca poz verdik.

ATATÜRK ve MÖSYÖ SÖBEL – 14 Kasım 2019

UNIDO uzmanı Fransız Mösyö Söbel’in isminin okunuşu böyleydi. 1970’li yıllarda Petkim proje müdürlüğümüzdeki bazı araştırmalar için talebimiz üzerine ülkemize gelen uzmanlardan biriydi. Mösyö Söbel ile çok önemli olmayan birkaç anımı hatırlıyorum. Bunlar içinde beni dolaylı olarak oldukça uzun süre etkileyen bir tanesini yazmak istiyorum. Mösyö Söbel bir gün bana “Atatürk’ü neden çok seviyorsunuz” diye sormuştu. […]

Emiralem’den Çamiçi Köyü’ne – 3 Kasım 2019

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı yamyam-665x360.jpg PetkimTrek ile Emiralem’den Karagöl’e çıktık, oradan da Bornova Çamiçi’ne yürüdük.