Manisa Sabuncubeli Kurudere’den Karagöl-Emiralem (4 Kasım 2007)

NOT: Bu yazı, Blog Sayfamda yazmaya başlamadan önceki yıllarda, her doğa sporları etkinliğimden sonra kendim için hazırladığım notlardır. Bu notlarımı tükenmez kalemle, yani herhangi bir düzeltme yapmadan, bir çırpıda ve ağırlıklı olarak tek bir sayfada bitiriyordum. Neticede bunlar, ileride sadece benim okuyacağım “KENDİME NOTLAR” başlığı altına toplanabilecek, adeta işlenmemiş HAM yazılardır; ancak bu haliyle dahi ismi geçenler için anıları tazeleme tadı verebilmektedir.“

Bu görsel boş bir alt niteliğe sahip; dosya adı karagol33-1.jpg

Villakent’ten Nesrin ve Mehmet’i de alıyoruz. Venüs’ü de Maltepe köyüne Erdoğan beylere bıraktık. Burada Mehmet bize katıldı. Menemen Elit Mobilya’da grubu bekledik. Geldiklerinde otobüs doluydu. Mehmet’le ayakta kaldık. Temel ikide bir yerini teklif etti. Bugün Nuray da var. Gruptan diğer hatırladıklarım: Faruk ve eşi, Demirhan ve eşi, Yusuf, Zerrin, Egemen.

Otobüs yolculuğu epeyce sürdü. Kurudere’de indiğimizde çok mutlu olduk. Güzel bir hava. Bildiğimiz klasik taşlı yoldan yürümeye başladık. Epeyce sonra patika güzelleşti. Yer yer çiğdemler var. Grup çok neşeli; en arkada daima artçı Emin. Her molada habire fotoğraf çekiyorlar. Petkim bilgisayar ağında yayınlanıyormuş ama biz göremiyoruz.

Karagöl de uzun bir mola verdik; neredeyse 2 saat. Yusuflara yakın oturduk. Karagöl’de su biraz değil baya azalmış. Gölde kazlar ve ördekler var. Ördekler daha hızla atılan ekmeklere yüzüyorlar; az daha koşuyorlar diyecektim.

Moladan sonra dönüş başladı. Hava güzel. Manzara güzel. Keyfimiz yerinde. Temel biraz Nuray için endişeli. Dönüş biraz uzun gibi geldi bana. Aşağılarda gördüğüm tepeliği Tantalos Kayası sandım ve daha çok yolumuz var derken Yusuf düzeltti:”Bu yoldan Tantalos gözükmez” dedi. Nitekim çok geçmeden Emiralem’e geldik. Kahvede çay içtik. Otobüs bizi köprüden almıştı. Tekrar yola koyulmadan bakkaldan mantar ve ıspanak aldım. Temel’in mantar tarifi çok lezzetli bir tarif. 2 defa yaptım ama Ayşen yemiyor tereyağlı diye!

Bu güzel etkinlikte çektiğim fotoğraflardan ve arkadaşlarımın medyada paylaşılan fotoğraflarından seçtiklerimle hazırladığım albümü aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

Not: Aşağıdaki fotoğrafları herhangi birine tıklayıp, açılan penceredeki veya klavyeniz üzerindeki ok işaretleri yönünde izleyebilirsiniz.

NOT: Bu yazı, Blogda yazmaya başlaman önceki yıllarda, etkinlik sonrası kendim için hazırladığım notlardır. Tükenmez kalemle, yani herhangi bir düzeltme yapmadan, bir çırpıda bitiriyordum notlarımı. Neticede bunlar, ileride sadece benim okuyacağım “Kendine Notlar” başlığı altına toplanabilecek adeta işlenmemiş ham yazılardır. Doğal olarak sadece olabildiğince kapsayıcı olmaya çalışan ama üçüncü şahısları çok da enteresan gelmeyecek unsurlar barındırıyor. Şimdilerde bu yazıları paylaşırken fazlalıklarını çıkarıp, eksiklikleri toparlayacak zaman, enerji ve niyetim yok. Şimdilik böyle kalacaklar. Gene de etkinlik hakkında pekçok bilgi içeriyorlar. Kendime Notlar’ı hiçbir yazım hatasını düzeltilmeden, orjinal haliyle paylaşıyorum. Ancak, herhangibir fiziki hata farkedilirse düzeltiliyor; kişilerin ismi, dağın adı, şehrin nehrin doğrusu yazılıyor.